At skabe et vindende personale Team

Som en virksomhedsejer, jeg har haft personale kommer og går gennem årene: nogle har gjort meget godt, og andre ikke så godt. I den tid jeg var involveret i at drive min forretning, fandt jeg nogle svagheder i mig selv, at voldsomt påvirket ting der foregik, især fra en negativ synspunkt. Det var ikke ualmindeligt for mig, når noget ikke går godt, at ignorere det. Nogle gange ville jeg håber det vil gå væk, eller måske spørge en anden til at løse det for mig, hvad der foregik.
Som tiden gik, begyndte jeg at faktisk tror negative tanker om en visse ansatte medlem eller ansatte medlemmer, som jeg havde vanskeligheder kommunikerer til. Jeg ville have tanker, måske de skulle bevæge sig på-hvorfor ikke de bare holde op? Hvis jeg ikke var glad for et sted, jeg ville bare forlade: Hvorfor ikke de? Som tiden gik, disse mennesker ville normalt bare ende med at forlade eller jeg ville blive tvunget til at fyre dem.
Som jeg lærte mere om, hvordan du bedre køre min virksomhed, indså jeg, at næsten hver eneste af disse situationer af den uheldige fyring eller medarbejderen afslutning direkte pegede tilbage til min manglende evne til at kommunikere. Må ikke få mig forkert, det var som om jeg var helt og aldeles ansvaret fuldt ud for hvad andre medarbejdere gjorde der førte til deres afslutning men inden tingene får så dårlig, at nogen skulle blive fyret, jeg skulle handle og gjorde ikke.
Som et eksempel, lad os sige, at den ansatte gÃ¥r i 20 minutter sent nemlig arbejde. Som de gÃ¥ i døren, blik du i deres retning. De kender nu, du ved, at de var for sent. Men endnu du siger ikke noget om det. Lad os sige det sker igen meget næste dag, og du bemærker det ogsÃ¥ – du ser ham komme i, og de siger ikke noget og du ikke siger noget om det. Tror du, efter et stykke tid, at medarbejderen mÃ¥ske tror det er acceptabelt at komme i 20 minutter for sent – at du allerede kender det, og da du ikke siger noget, det skal være i orden? Det er mÃ¥ske bare første gang, hvor tingene ikke var okay med en bestemt medarbejder men det skabt en licens fra en ansat til slags push konvoluttens forkant, da det virker som om du vil gøre noget for at udøve ordentlig disciplin. Hvis du bare ville have sagt til den ansatte, der kom i sent: “Hey, hvad skete der? Er du sent.”i en meget venlig mÃ¥de og hørt hvad de havde at sige, og bare erkendt det, der mÃ¥ske har hÃ¥ndteret det helt af sig selv og ting ville have været fint. Men du gjorde ikke det, fordi det var lidt ubehageligt for dig. Men det er en hel del lettere at konfrontere det pÃ¥ tidspunktet, end det er at beskæftige sig med mere alvorlige disciplinære handlinger senere, fordi du ikke ville holde din stilling som en udøvende.
Når du har et personale medlem situation, at du ikke helt håndterer den måde, du bør være, du normalt gå hjem og tale med nogen, som din ægtefælle, om ansat. Du er normalt ikke at sige gode ting om ansat og du mener, at de ikke er så værdifulde for dig. Nå, disse kritiske tanker og bemærkninger vedrørende ansat ikke vil sandsynligvis få dem til at gå videre i deres erhverv.
Hvis man ser pÃ¥ dine Ã¥r som en virksomhedsejer, du kan opleve, at enhver ansat, der nogensinde forlade, vidste du, at de skulle lukke, før de afsluttes. Du begynder at lægge mærke til at mere negative tanker, du har om ansat, jo mindre sandsynligt de har en chance for at gøre det. Det er temmelig interessant. Hvis du begynder at tænke, at du har det bedste personale–at disse mennesker vil gøre alt for dig– og du begynder at mene, at til at være sandt og du begynder at behandle dem som om det er sandt; nÃ¥ gæt hvad, det bliver sandt. Men hvis du mener, at du har personale, der helt ærligt, er mindre end ideelt, vil der ikke gÃ¥ til bat for dig, der bare forsøger at sætte i deres tid og fÃ¥ en lønseddel versus være loyale og dedikerede til ekspansion og formÃ¥let med din organisation , du fÃ¥r præcis det ogsÃ¥. Det er helt op til dig, som det altid har været.
Normalt finde du hvordan klarer sig en virksomhed baseret på hvor ejeren gør. Er han eller hun glad? Kan han eller hun få tingene gjort alle af hans eller sig selv? Det er et barometer for dig. Hvis du ikke gør godt, gør din virksomhed ikke godt. Men en meget enkel sted at starte er ved at overveje, at du har meget villig ansatte der helt på holdet, spiller efter de samme regler som alle andre, og når noget bare synes ikke rigtigt, at du går til det individuelle og tale med dem om at Konc ern, som du har. Du vil finde at organisationen vil køre glattere og tingene bliver lettere.
Jeg kan ikke overdrive vigtigheden af kommunikation med medarbejderne. Ikke med ordrer, men med venlighed og virkelig bekymre sig om hvad der foregår. Lytte og tilbyder bistand til dem vil få dine medarbejdere til at gøre næsten alt for dig.
Hver dag gå til hver enkelt ansat og bede med oprigtig interesse: Hvad arbejder du på? Har du problemer med at få det gjort? Har du brug for min hjælp? Prøv det i en uge og finde ud af, præcis hvor meget denne lille handling vil forbedre medarbejderne moral og øge deres samlede produktivitet. Ikke at nævne smil i stedet for en grimasse iføre dig ansigt.
Disse tre enkle spørgsmål kan gendanne en masse kommunikation i dit kontor. Hvis du har nogen ansatte, som du føler at du glædeligt ikke kan bede disse spørgsmål, skal især den sidste ene, så du kommunikere mere, ikke mindre til dem. Finde ud af, hvad virkelig vil på, fordi der er en del af at være en udøvende ansvar.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *