Marketing Infoproducts: Pakke din hjerne!

Copyright 2006 Marketing Maven

Så længe du leverer en tjeneste, vil der altid være et loft på hvor meget du kan tjene, der er baseret på antallet af timer, du kan arbejde i en uge. Selv hvis du leje en assistent og/eller hæve dine priser, er du kun at hæve loftet lidt højere. Den måde du kan sprænge dette loft tårnhøje er at pakke din hjerne i infoproducts og sælge dem online.

Du har et bestemt system og unikke måde at yde service til dine kunder. Pakke det ind i en informations-produkt, der vil vise folk trin for trin nøjagtigt, hvordan du gør det. Den utrolige fordel til dette er, at du kan undervise folk over hele kloden, dag og nat, hver dag i ugen.

Med infoproducts har du ikke nogen begrænsning på antallet af informationsprodukter du sælger. Mens din tjeneste vil altid være begrænset af mængden af tid, du er nødt til at give ansigt til ansigt, din information produkt kan undervise utallige mennesker.

En anden fordel ved emballering din hjerne i infoproducts er, at du kan udvikle din hjerne i mere end ét produkt. Din emballerede hjerne kan sælges pÃ¥ din hjemmeside og pÃ¥ din offentlige taler begivenheder som CD sæt, e-bøger, papir versioner, registreres online seminarer, dvd’er og sÃ¥ videre. Fordi du vil udvikle en loyal kundebase, der ønsker at lære mere og mere fra dig, vil du kunne brødføde denne sultne publikum med din infoproducts.

Her er andre fordele ved emballering din hjerne i informationsprodukter

1. en billig mulighed for at bruge dine tjenester. Ved at tilbyde dine kunder infoproducts, de kan købe din emballerede hjernen for væsentligt mindre end de nogensinde kunne ansætte dig for. For eksempel, kunne en hjem studieforløbet give en komprimeret version af hvad en finansiel planlægger eller en coach giver klienter over en række måneder.

2. en lavere risiko alternativ for udsigterne. Ofte fungerer dit system som en døråbning til dig. Din udsigt kan studere systemet først og derefter senere køb din full-måltid deal. Dette er stærk – din udsigt betaler dig for at være din bly! Hun begynder at føle, at hun kender dig. Husk, at mennesker arbejder med mennesker, de kender, indkvartering og tillid. Din infoproduct er ved at opbygge relationer til dig.

3. dine produkter opbygge troværdighed. Gerne skrive bøger, vil producerer infoproducts ophøje din opfattede ekspertise. Du styrke dit brand og folk finder du troværdig, fordi du har skitseret de nøjagtige trin til at løse deres problem. Husk, dette er altid om at besvare, “Hvad er det for mig?” til din mÃ¥lgruppe perspektiv.

4. du bliver mere effektiv. Ved at dreje din proces i et system, kan du vise den nøjagtige sekvens, som hjælper dine kunder. I stedet for at forsøge at være intuitiv om, hvordan du løser hver enkelt persons problem, tage ham eller hende trin for trin gennem processen. Du spare tid, fordi du vil vide hvad hver session vil fokusere på og hvor lang tid det tager for at opnå resultater.

Dine kunder vil være imponeret, når du har regneark og specifikke hjemmeopgaver for dem at arbejde sig igennem. Det styrker din ekspertise og får dem til at føle sig sikre i deres beslutning om at ansætte dig.

5. du kan tilbyde package valg. Fordi du ved hvert trin i dit system, kan du tilbyde dine kunder muligheder. Folk er meget mere tilbøjelige til at foretage et køb, hvis de har muligheder. Ved at give dine kunder valg, kan de købe, hvad der passer til deres unikke situation. Dine kunder kan beslutte at gøre en mulighed nu og tilføje noget senere. Den hyggelig genstand omkring dette er dine kunder få resultater, og du ikke behøver at arbejde så hårdt, fordi du har et SYSTEM.

Jeg anbefaler altid tilbyder indstillinger, konfigurere dine kunder til at arbejde med dig om løbende. For eksempel, kunne en professionel organizer etablere en pakke, der omfatter en indledende samtale, en rod analyse, fire uger af room-by-room organisation, og derefter fire ugers one-on-one arbejde med kunden at lære dem at oprette systemer for organisationer. Denne indstilling kan omfatte en Clutter gratis Tips og projektmappe.

En personlig træner kunne tilbyde en indstilling, der hedder fantastiske Fitness! Denne 6 ‑ mÃ¥ned uddannelsespakke kunne omfatte one-on-one Træning, en ernæring guide, en personlig dagligvarer session at vise sÃ¥dan handler for fantastiske Fitness! og et mÃ¥l og fremskridt projektmappe.

6. du kan forvandle din pakke til en meget dyr løsning. Når du har din hjerne pakket, kan du oprette en dyr løsning, der vil give dine kundeemner en masse oplysninger i person. De fleste mennesker, der tilbyder dette generelt tilbyde en live event over flere dage.

Fordi du bruger timer og timer at give dit publikum oplysninger, er folk villig til at betale overalt fra $1,500 til $10.000 og mere for denne type program. Med en kraftfuld salg brev, der er placeret på dit websted, kan du bringe 20 til 50 personer til dit arrangement. Du gøre math.

7. du kan bruge dit system for din samtaleemner. Når du har et system, bliver det meget lettere at gøre salget, give præsentationer og tilbyder offentlige samtaler, fordi du har specifikke samtaleemner, som altid vil binde direkte tilbage til din infoproducts. Du kan tilbyde mennesker, et kapitel eller en prøve session baseret på en del af dit system til at give folk en smagsprøve på hvad du tilbyder.

8. udsigter kan blive kunder pÃ¥ mange forskellige kurspoint. Hvis du sælger informationsprodukter, den igangværende sats for en e-bog er mellem $17 til $97 og for en teleseminar, omrÃ¥det er omtrent det samme. Efter en manual begynder prisklasser at sprede sig ganske lidt. Jeg har set dem mellem $100 og $1.000 afhængigt af kompleksiteten af oplysninger. Generelt for at lede mere end $100 – $200, nødt du til at starte, herunder cd’er, skabeloner og andre værdiskabende komponenter. Information-produkt virksomhed er et pragtfuldt at fÃ¥ involveret i og meget vanedannende for bÃ¥de dig og dine kunder (pÃ¥ en god mÃ¥de).

Jeg håber, det er at få din hjerne siver på hvordan du kan pakke din hjerne som et system og hvordan det vil gøre det så meget lettere for dig at både markedet og gennemføre den. Slutmålet er du kan tiltrække flere kunder og tjene flere penge med en mindre indsats.

HANDLINGSPUNKT: Tag et kig på din nuværende tilbud. Hvad kan du gøre for at pakke din hjerne i din første infoproduct? Hvilket format vil det tage? Hvordan vil du markedsføre det? Hvad vil det koste?

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *